Müzik: Gitar, Keman, Piyano, Solfej, Viyola Dersleri: Evde Özel Müzik Aleti Çalma Eğitimi Dersleri Nilüfer

12 Mayıs 2022 Perşembe

Evde Özel Müzik Aleti Çalma Eğitimi Dersleri Nilüfer

63.525 kişi takip ediyor
tam yıldıztam yıldıztam yıldıztam yıldıztam yıldız

Müzik: Gitar, Keman, Piyano, Solfej, Viyola Dersleri

Bursa Özel Müzik Dersleri

Yazar: Müzik Öğretmeni Kaan Yıldırım
Özel Müzik Dersi Eğitimi Nilüfer

Kaan Yıldırım

Müzik Öğretmeni

Bay, 28 Yaşında

  • Nilüfer, Bursa
  •  Yorum Yap
  • Genellikle İlk Tercih Edilen Eğitmen
  • Son Aktivite: Bugün
  • WhatsApp : 0539 656 82 28

Müzik: Gitar, Keman, Piyano, Solfej, Viyola Dersleri


Ders Verdiği Alanlar

Müzik: Gitar, Keman, Piyano, Solfej, Viyola

Eğitim Düzeyi

Lisans: Uludağ Üniversitesi, Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018

Lise: Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesi, 2012

Ders Verdiği Semtler

Nilüfer

Ders Verdiği Mekanlar

Öğrencinin Evi, Öğretmenin Evi

Ders Verdiği Şekiller

Birebir Ders

Ders Saat Ücretleri

Ders İçin Uygun Olduğu Zamanlar

Hafta İçi Gündüz, Hafta Sonu Gündüz

Özel Ders Tecrübesi

4 yıldır özel okullar dahil çeşitli eğitim kurumlarında dersler verdim . Halen bir eğitim merkezinde keman öğretmenliği yapmaktayım.

Sunduğu Hizmetler

Özel Ders

Sunduğu Kolaylıklar

Ücretsiz İlk Ders

Özel Müzik Eğitimi Dersi Evde Sunuyoruz

Facebook Sayfamızı Ziyaret Etmek İstermisiniz

Reklam Alanı


Elektrik Ruhsat ve Uygulama Ofisi | Mir Elektrik Bursa

Bursa Elektrik Abone Proje Çizimi

Elektrik Ruhsat Projeleri Bursa Mir Elektrik

Evde Özel Müzik Eğitimi Bursa Hakkında Sorular



Müzik Öğretmeni Kaan Yıldırım Kimdir ?

  • WhatsApp : 0539 656 82 28
  • 28 Yaşında
  • Bursa Nilüferde Yaşıyor
  • Lisans: Uludağ Üniversitesi, Müzik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018
  • Gitar, Keman, Piyano, Solfej, Viyola Ders Verdiği Alanlar
  • Öğrencinin Evi, Öğretmenin Evi Ders Verdiği Mekanlar
  • Birebir Ders

Bursa’da En Başarılı Özel Okullar

LGS’de tam puan yapan öğrencilere, spor ve sanatta gösterilen başarılara dikkat edilerek hazırlanan rapora göre İstanbul’un en başarılı kolejleri arasında; Bahçeşehir Koleji, Bilfen Koleji, Mektebim Koleji ve Uğur Okulları listenin üst sıralarında yer aldı.

Araştırmalara ve veli değerlendirmelerine göre, Bursa’nın en başarılı kolejleri şu şekilde;

  1. Bahçeşehir Koleji
  2. Bilfen Koleji
  3. Uğur Okulları
  4. Mektebim Koleji
  5. Doğa Koleji
  6. Kültür Okulları
  7. Final Okulları
  8. İstek Okulları
  9. Okyanus Koleji
  10. Kavram Okulları

Dikkat Edilen Çalışmalar

En başarılı özel okullar listesi de okulların gerçekleştirdiği çalışmalara ve veli değerlendirmelerine bağlı olarak, belirlenmeye başladı.

Listenin belirlenmesinde etkili olan Liselere Geçiş Sınavı sonuçları yanında, kolejlerin geçmiş dönemlerde sergiledikleri başarıların da etkili olduğu belirtildi. Raporda yer alan okulların; farklı spor ve sanat dallarında öğrencileri desteklemesi öne çıktı. Aynı şekilde yenilikçi eğitim anlayışları ve farklı aktivitelerin gerçekleştirilme sıklığı listenin şekillenmesinde belirleyici olmuştur.

  • Sahip olunan öğretmenler ve başarıları.
  • Teknolojiyi kullanıma ve şekillendirmeye verilen değer.
  • Yabancı dil programları.
  • Okulların sunduğu imkanlar.
  • Okulun sahip olduğu disiplin ve değerler.
  • Öğrencilere tanınan destek programları.
  • Sınıfların dizayn şekli ve öğrenci sayısı.
  • Okulun rehberlik sistemi ve varsa eğitim koçluğu programı.
  • Merkezi noktalara olan mesafe ve servis imkanı.
  • Yemekhane, oyun alanı ve spor alanları gibi sahip olunan mekanlar.
  • Okul yönetimi ve veliler arasındaki diyalog.
  • Okul içerisinde ve dışarısında öğrencilerinin güvenliğinin sağlanması.
  • Öğrencilerin okulda hissettikleri mutluluk.
  • Öğrenci merkezli eğitim anlayışı.
  • Kazanılan ödül ve madalyalar.

Bursa Özel Okul Fiyatları

Aşağıdaki listede, Bursa özel okul fiyatları ve ücretleri bilgisini göreceksiniz. Bu listedeki fiyatlar aralıklarla ifade edilmiştir, daha net fiyat için ilgili kurumun kendisini arayabilirsiniz. Bizim amacımız, ortalama özel okul fiyatları ile ilgili kafanızda bir şeyler oluşmasını sağlamak.

  • Ortadoğulular Eğitim Kurumları: 25.000 TL – 75.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Bahçeşehir Özel Okulu: 75.000 TL – 80.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Doğa Özel Okulu: 15.000 TL – 30.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Mektebim Özel Okulu: 30.000 TL – 70.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Sınav Özel Okulu: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Final Özel Okulu: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Kültür Özel Okulu: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Uğur Özel Okulu: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Bursa Özel Okulu: 20.000 TL – 75.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.

Bursa Kolej Fiyatları

Aşağıdaki listede, Bursa kolej fiyatları ve ücretleri bilgisini göreceksiniz. Bu listedeki fiyatlar da, tıpkı özel okul listesinde olduğu gibi, aralıklarla ifade edilmiştir. Net bir fiyat istiyorsanız ilgili kurumun kendisiyle direkt olarak irtibata geçebilirsiniz. Yine amacımız, kafanızda belirli bir fiyat aralığı oluşmasını sağlamak.

  • Ortadoğulular Eğitim Kurumları: 25.000 TL – 75.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Bahçeşehir Koleji: 75.000 TL – 80.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Doğa Koleji: 15.000 TL – 30.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Mektebim Koleji: 30.000 TL – 70.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Sınav Koleji: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Final Koleji: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Kültür Koleji: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Uğur Koleji: 25.000 TL – 60.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.
  • Bursa Koleji: 20.000 TL – 75.000 TL bandında değişen eğitim hizmeti vermektedir.

Bursadaki Özel Okullar Listesi

Özel okul araştırmanıza biraz daha katkıda bulunmak için Bursadaki en iyi ve en kaliteli özel okullar listesini sizlerle paylaşıyoruz. Kalite belirli bir ölçüde göreceli olabileceğinden, ilgili kurumları kendiniz arayıp bilgi almanızı tavsiye ederiz.

  • ORTADOĞULULAR EĞİTİM KURUMLARI
  • KOLEJ 16 EĞİTİM KURUMLARI
  • ÖZEL BEŞEVLER KÜLTÜR ORTAOKULU
  • MURAT YILDIRIM ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ
  • ÖZEL ÇAKIR KOLEJİ İLKOKULU VE ORTAOKULU
  • BURSA ÇOCUK ÜNİVERSİTESİ
  • OKYANUS KOLEJİ
  • ÖZEL BURSA FEN KOLEJİ
  • ÖZEL İLKGÜNEŞ OKULLARI
  • ÖZEL NİLÜFER YÖNDER OKULLARI

Özel Okullar Listesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Özel Müzik Aleti Çalma Eğitimi Dersleri Nilüfer

63.525 kişi takip ediyor ...

Müzik Öğretmeni Kaan Yıldırım Kimdir ?